Määritä napsautuskohtainen Vuodesta Cost Per Klikkaa klikkauksella prosenttiin! by McLaurin Williams

kampanja että aion käyttää tämän artikkelin on thehealth ja wellness markkinarako, joka on erittäin kilpailukykyinen ja maksetaan advertisingis kyllästetty ylennykset tässä markkinarako, mutta olen silti pystynyt tomanage kampanja siihen pisteeseen, jossa minun CPC on keskimäärin 1,6-1,8 senttiä perclick. Jossa vähemmän kilpailukykyisiä markkinarako ja moitteettoman hallinnoinnin campaignI uskovat sen mahdollista uudelleen napsautuskohtaiset päässä Cost Per Click napsautuksiin prosenttia, eikö se olisi mukavaa.

Haluan tämän voidaan soveltaa kaikilla tasoilla markkinoijat solets määritellä muutamia asioita ennen hyppäämistä. CPM (cost per thousandimpressions), pitää mielessä näyttö mainoksia tarjouksen ja maksaa näyttökerroista, ei napsautuksista, mutta voit silti mitata kampanjan laskemalla CPC (cost per click) siten, että sen verrattavissa muihin mainonnan menetelmiä.

laskeminen CPC on melko yksinkertainen, vain jakaa theamount viettämä napsautusten määrä. Joten jos käytät $ 10 ja on 100 napsautuksia, 10.00 /100 = 0,10 tai 10 senttiä per click. Hinnoittelu CPM on samanlainen kuin hinnoittelu onPPC (pay per click) sinun vain tarjouksia vaikutelmia sijaan klikkauksella andtends vähemmän kilpailukykyisiä. 7Search minimi on 50 senttiä CPM ja minä seldombid enempää kuin, että vaikka saatat haluta riippuen kilpailuun inyou markkinarako.

sijoittaessaan mainoksia on helppoa, 7Search tarjoaa 17 eri addsizes ja voit vain valita tiedosto virta tietokoneesta ja lisää sitten yourdestination URL. Koot on sovitettava huolellisesti ja tiedostot ovat sizelimitations joten saatat joutua uudelleen kokoa mainoksia sopivaksi ja pakata tavata tiedostokoko rajoituksia. I uudelleen koko Microsoft Paint ja käyttää Office compressthe tiedostoja, joten et tarvitse kalliita kuvankäsittelyohjelma tämän saavuttamiseksi. Onceyou've lisännyt mainoksia ja valinnut avainsanat ja kategorioissa offand käynnissä.

Joten avulla saada sitä, aion opastaa processthat käytän, ei tarkoita sinun täytyy seurata tätä tarkasti, mutta sen Mikä worksfor minua. Kuten tottuu kertomusten tehdä muutoksia ja hienosäätää yourcampaign olen varma voit kehittää prosessi, joka sopii sinulle parhaiten. Kun yourcampaign on toiminnassa anna sen käydä muutaman päivän niin sinulla on hyvä tiedot, ASI sanoi ennen ei olla iso kiire. Myös kun alkaa tehdä muutoksia payattention sinun aikaväliä raportteja, älä jätä ajanjakson tobroad tai ne sisältävät tilastot muutoksista olet jo tehnyt.

Avainsanat /Kanavat raportti

raportti näyttää avainsanat ja kanavat wellas näyttökerrat, napsautukset, napsautussuhde (klikkaa through rate) ja käytettyjen varojen määrää. Theamount vietti ja napsauttaa en kiinnitä liikaa huomiota niin yourimpressions ja napsautussuhde on mitä voit käyttää muokata Avainsanat ja Channels.What odotan ovat ne avainsanat /kanavat, joilla on korkea vaikutelma hinnat andlook klo CTR liittyvien näiden Avainsanat /kanavat. Jos minulla on Keywordthat on korkea vaikutelma korko napsautussuhde joka on yli 1% Jätän ne Avaimia alussa. Kaikki vaikka 1% ei ole mitä olen halunnut nähdä näiden hintoja mayimprove kun poistat pienempi avainsanat. Jos napsautussuhde on alle 1% I'lldrop ne avainsanat pois vaan ainoastaan ​​ne, on suurempi vaikutelma verokantaa.

Lisätietoja SEO Maple Grove Mn, Seo Minnetonka Mn, PPC Management Minneapolis ja Pay Per Click Ohje Minneapolis käy minun verkkosivuilla.